مری ارپس پس از برنده شدن جایزه شخصیت ورزشی سال بی‌بی‌سی، «تواضع» کرد

By admin ژانویه 22, 2024

این زمانی از سال است که همه حساب می‌کنند، به سال ورزشی نگاه می‌کنند، جوایزی را اهدا می‌کنند (برخی بی‌معنی‌تر از دیگران)، و سپس منتظر انتقاد اجتناب‌ناپذیر کسانی هستند که گونگ‌ها را به دست گرفته‌اند. به اندازه خماری ها و مشاجره های خانوادگی، بخشی از ماه دسامبر است.

امسال هم فرقی نمی کند. اگرچه، در مورد شخصیت ورزشی سال بی‌بی‌سی، به دلیل فهرست نسبتاً ضعیف نامزدها، می‌توان انتظار انتقادات بیشتری از حد معمول داشت. در واقع جيب ها از قبل شروع به پرتاب كردن كرده اند. هی هو، همانطور که گفتم، این یک سنت است…

شش مدعی هستند مری ارپس، استوارت برود، کاتارینا جانسون تامپسون، فرانکی دتوری، آلفی هیوت، روری مک ایلروی و جاش کر. اوه، صبر کن، کر، که در تابستان امسال طلای قهرمانی جهانی 1500 متر را به دست آورد، برای برخی ناشناخته و قابل توجه، تنها دلیلی به سبک JFK-تئوری توطئه-می تواند توضیح دهد-در لیست شش نامزد قرار نگرفت. در شهر رسانه بی‌بی‌سی در سالفورد (جایی که شیندینگ امشب برگزار می‌شود) صدای علف‌ها وجود ندارد، اما تماشاگران باید بار دیگر اعتبار جایزه‌ای را زیر سوال ببرند که یکی از رقبای اصلی را از فهرست شش برنده احتمالی خارج می‌کند.

اما این به نوعی موضوع است، اینطور نیست؟ چیزی که در مورد ورزش وجود دارد این است که حقیقت و دموکراسی در مورد آن وجود دارد. سریعترین مرد یا زن برنده طلا می شود. تیمی که گل های بیشتری به ثمر برساند برنده مسابقه است. طرفی که 20 ویکت بگیرد برنده آزمون است. وقتی نوبت به جوایزی از این دست می‌رسد، همه چیز به نظر شخصی می‌پردازد و به حوزه رقابت محبوبیت می‌رود.

من شخصاً فکر می‌کنم جوایز باید برای افراد 18 ساله یا کمتر باشد، زمانی که شما یک فرد بالغ کامل هستید، آن‌ها صرفاً برای آن‌هایی هستند که به اندازه کافی خودشیفته یا نیازمند هستند که خواستار تحسینی هستند که گونگ دیگری به شما می‌دهد. کسانی که واقعاً یک جایزه را دوست دارند و فکر می‌کنند که بسیار مهم هستند، بیش از مدال‌هایی که شایسته آن در میدان ورزشی به دست آورده‌اند، معادل دوستان مزاحم شما هستند که همیشه در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنند – کمی بیش از حد به دنبال جلب توجه هستند.

به هر حال، مردم یک جایزه را دوست دارند و امشب همیشه نکات بحثی را مطرح می کند (البته بیشتر در مورد خروجی BBC و BBC Sport نسبت به برنده واقعی…) و ما همه اکشن ها و برندگان را در نگاه سالانه خواهیم دید. بازگشت به سال ورزشی

By admin

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *