لیگ مبارزان حرفه ای با مراد رمضانوف بدون شکست قرارداد انحصاری و چند مبارزه ای امضا کرد

By admin ژانویه 22, 2024

نیویورک (10 ژانویه 2024) – لیگ مبارزان حرفه ای (PFL)، سریع ترین و نوآورترین لیگ ورزشی در حال رشد، امروز امضای یک تیم بی باخت را در چند بخش اعلام کرد. مراد رمضان اف (11-0، 1 NC) به یک قرارداد انحصاری و چند مبارزه.

رمضانوف گفت: “من مشتاقانه منتظر ادامه کار خود در PFL هستم.” “از این به بعد کسی در بخش من نیست.”

رمضانوف با قدرت رکورد شگفت انگیز شکست ناپذیر خود وارد PFL SmartCage خواهد شد و به هفت پیروزی خیره کننده در پایان می بالد – چهار با ناک اوت و سه با تسلیم. رمضانوف در آخرین بازی خود، قهرمان سابق جهان، زبازتیان کادستام را با تصمیمی متفق القول شکست داد و به دوران حرفه ای درخشان خود افزود.

این جوان 28 ساله که با افتخار اهل داغستان روسیه است، در کنار ورزشکاران اسلام ماخاچف و عثمان نورماگومدوف در سالن بدنسازی معروف Khabib Nurmagomedov “مدرسه MMA Nurmagomedov” تمرین می کند. انتظار می رود رمضانوف اولین بازی تبلیغاتی خود را در نیمه اول سال 2024 انجام دهد.

درباره لیگ مبارزان حرفه ای
لیگ مبارزان حرفه ای (PFL) یک نیروگاه جهانی در MMA و سریعترین لیگ ورزشی در حال رشد در سراسر جهان است. PFL دارای پنج فرنچایز مبارزه زنده است که محتوایی را در تمام طول سال ارائه می دهد: فصل لیگ PFL، PFL PPV Super Fights، PFL Challenger Series، لیگ های بین المللی PFL و Bellator. PFL که در سال 2018 تأسیس شد، توسط سرمایه گذاران اصلی بلو تراشه از جمله SRJ، Ares، Knighthead، Luxor Capital، Waverley Capital، Elysian Park Ventures و صاحبان تیم های متعدد NBA، MLB، NHL و MLS پشتیبانی می شود. MMA کسب و کار ورزشی رو به رشد این دهه است، با 650 میلیون طرفدار در سراسر جهان، جوانترین جمعیت مخاطبان و جریانهای واقعی درآمد جهانی.

By admin

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *