کسب‌وکارهایی که تحت تأثیر F1 قرار گرفته‌اند، پل حذف خواهند شد، اما چگونه می‌توان آنها را جبران کرد؟ | بازی داخلی | کسب و کار

By admin ژانویه 23, 2024

وقتی Lisa Mayo-DeRiso، نماینده نه کسب و کار محلی، در این ماه با نگرانی در مورد ضررهای متحمل شده در طول مسابقه فرمول یک در نوامبر، به سازمان کنوانسیون و بازدیدکنندگان لاس وگاس اشاره کرد، او دو سوال بزرگ داشت.

اول، او می خواست یک پل موقت 760 فوتی در جاده فلامینگو که روی کوال لین ساخته شده بود، برداشته شود. دوم، او می‌خواست صندوقی ایجاد شود تا به کسب‌وکارهایی که میلیون‌ها دلار از دست داده‌اند، به دلیل ساخت و ساز مسیر مسابقه 3.8 مایلی، رستوران‌ها، فروشگاه‌های رفاه و پمپ بنزین‌ها در مجاورت کوال لین، جاده فلامینگو و خیابان هارمون، تأسیس شود.

هفته گذشته، کسب‌وکارها این خبر را دریافت کردند که F1، Clark County و LVCVA قصد دارند پل را حذف کنند.

رندی مارکین، مالک کازینو Stage Door و رستوران Battista’s Hole-in-the-Wall، گفت: “این نتیجه مثبتی است که ما به آن امیدوار بودیم و از همان ابتدا هدف ما بود.” من امیدوارم که مشتریان همیشگی ما در Stage Door بازگردند و سوپر باول را با ما جشن بگیرند و ما مطمئن شویم که گردشگران بدانند اکنون دسترسی به باتیستا آسان است.”

مارکین و سایر مشاغل در این منطقه امیدوار بودند که پل بلافاصله پس از مسابقه 18 نوامبر پایین بیاید، درست همانطور که سفید کننده ها و مناطق دیدنی در امتداد استریپ پایین آمده اند.

اکنون، کسب‌وکارها ممکن است نگرانی جدیدی داشته باشند – پیشنهادی برای ساختار پل دائمی در همان مکان، زیرا جریان ترافیک در نتیجه ساختار موقت بهبود یافته است.

قبل از اعلام هفته گذشته، Mayo-DeRiso گفت که تاخیر طولانی در برداشتن پل به این معنی است که او باید میزان خسارات متحمل شده توسط مشتریانش را دوباره محاسبه کند. او مجموع آن را حدود 23 میلیون دلار تخمین زد. با ادامه زیان تا 5 فوریه، زمانی که پروژه حذف برای تکمیل برنامه ریزی شده است، او گفت که مجموع ممکن است تا چند میلیون دلار دیگر افزایش یابد.

صندوق جبران خسارت

جیم گیبسون، رئیس هیئت مدیره LVCVA، در مورد صندوقی برای جبران ضررهای کسب‌وکارها گفت که او هنوز آماده بررسی آن نیست.

گیبسون در یک مصاحبه تلفنی گفت: “من با برخی از مشاغل آسیب دیده گفتگو کرده ام و استیو هیل (رئیس و مدیر عامل LVCVA) بیشتر از من با آنها گفتگو کرده است.” “و چند نفر دیگر هستند که من قصد دارم هفته آینده با آنها ارتباط برقرار کنم و او نیز با آنها صحبت خواهد کرد. اما صادقانه بگویم، من فکر نمی‌کنم هنوز هیچ یک از ما آماده صحبت در مورد بودجه یا ساختار آنها یا هیچ یک از اینها نیستیم.»

گیبسون گفت که می‌داند چرا مردم ناراحت هستند.

او گفت: “ما به شدت از اهمیت تلاش برای مساوی کردن زمین بازی برای مردم و فراهم کردن فرصتی که در آن همه فرصت مناسبی برای پیشرفت در هنگام وقوع رویدادهای غالب داشته باشند، آگاه هستیم.” این اولین باری است که از زیرساخت‌های شهرستان برای انجام یک رویداد استفاده می‌کنیم و مجموعه‌ای از تجربیات یادگیری را به ما ارائه می‌دهد، زیرا قبلاً هرگز آن را انجام نداده‌ایم و اکنون برخی چیزها را می‌فهمیم که آرزو می‌کردیم می‌دانستیم. “

در حالی که گیبسون آماده بحث در مورد اینکه صندوق غرامت چگونه خواهد بود، Mayo-DeRiso گفت شما فقط باید به روزهای COVID-19 فکر کنید تا مدلی ببینید که چگونه می‌توان کسب‌وکارها را برای ضررهایی که در طول F1 متحمل شدند جبران کرد.

فقط در مورد کووید و همه مشاغلی که تعطیل شده اند فکر کنید، و دولت فدرال وارد شد و آنها گفتند: “یک صندوق امداد کووید برای مشاغل کوچک وجود دارد، و ما پول بازیابی می کنیم.” مایو-دیریسو گفت: کسب و کار کوچک و شما پول خود را از دست داده اید یا مجبور شده اید برای چیزی تعطیل شوید، می توانید تسکین پیدا کنید. من هزاران کسب‌وکار کوچک را در این جامعه می‌شناسم، افرادی را که می‌شناسم، مشتریان من، که صد هزار دلار کمک مالی سرمایه‌گذاری کردند و دریافت کردند.»

چه کسی پول را جمع می کند؟ Mayo-DeRiso پیشنهاد کرد که برخی از بزرگترین ذینفعان مسابقه – فرمول یک، کلارک کانتی و LVCVA – بودجه اختصاص دهند. او استدلال کرد که آن نهادها از طریق حمایت‌های مالی و افزایش جمع‌آوری مالیات از حجم بالای مالیات اتاق، فروش و بازی که در نتیجه آمدن طرفداران مسابقه به استریپ اتفاق می‌افتد، درآمد ایجاد می‌کنند.

سوال دیگر: چه کسانی باید واجد شرایط دریافت غرامت باشند؟

دیگران متاثر شدند

نه کسب‌وکاری که توسط Mayo-DeRiso نمایندگی می‌شد تنها کسب‌وکارهایی نبودند که تحت تأثیر ترافیک خفه‌کننده قرار گرفتند.

تام تایچر، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Nectar Life، یک شرکت محصولات حمام و بدن با هفت فروشگاه در هتل‌های استریپ، گفت که کسب‌وکار او در طول رقابت‌ها 40 تا 50 درصد کاهش یافته است. مشتریان به دلیل ناراحتی به فروشگاه های او نمی آیند.

و تایچر گفت که اکثر 75 کارمند او تا 90 دقیقه به سر کار دیر می‌آمدند، زیرا نمی‌توانستند از میان باتلاق ترافیک عبور کنند.

رانندگان اوبر پس از داستان اولیه در مورد ظاهر Mayo-DeRiso قبل از LVCVA با من تماس گرفتند و ایمیل زدند و پرسیدند که آیا و چگونه می توان آنها را برای ساعت های تاخیری که در ترافیک متحمل شدند جبران کرد.

کارگران باریکه ای که رفت و آمدشان به دلیل تاخیرهای ترافیکی طولانی شده بود، متوجه شدند که مجبور بودند هزینه بیشتری برای مراقبت از کودکان بپردازند، زیرا مجبور بودند خیلی زودتر از روز کار را ترک کنند تا به موقع به محل کار برسند و خیلی دیرتر از حد معمول به خانه برسند.

اگر – و در حال حاضر به نظر می رسد بزرگ است – یک صندوق جبران خسارت تاسیس شود، کسانی که به دنبال درخواست هستند احتمالا باید سوابق درآمدی از سال های گذشته را به عنوان مقایسه با آنچه در سال 2023 اتفاق افتاد برای اثبات ضررهای خود ارائه دهند. بسیاری از آن را می توان از طریق اظهارنامه مالیاتی و سوابق مالیات فروش تأیید کرد.

تغییر کمی در پیش است

به نظر نمی رسد دفعه بعد که F1 در شهر باشد، تغییر زیادی خواهد کرد. زمان شروع مسابقه 23 نوامبر 2024 در ساعت 10 شب باقی خواهد ماند، و مقامات استان و LVCVA می گویند که آماده سازی مسیر به پیچیدگی سال گذشته نخواهد بود. F1 و LVCVA در یک مسابقه سه ساله در لاس وگاس قفل شده اند.

چیزی که تایچر و دیگر تجار پیشنهاد می کنند این است که مسیر را از استریپ دور کنند. آنها می گویند که طرفداران وفادار همچنان برای مسابقه به لاس وگاس می آیند، حتی اگر به مکان دورتر منتقل شود.

اما با توجه به اینکه لیبرتی مدیا، مالک محلی F1، 500 میلیون دلار در زیرساخت برای ساختن پادوک در نزدیکی کوال لین در مسیر موجود سرمایه گذاری کرده است، این نیز چالش بزرگی به نظر می رسد. حضور فرمول یک در لاس وگاس تاثیر اقتصادی 1 میلیارد دلاری بر این شهر داشت و بازدیدکنندگان را در تعطیلات آخر هفته ای که به طور سنتی یکی از کم سفرترین زمان های شهر بود به اینجا آورد.

هیچ راه حل آسانی برای راضی نگه داشتن همه افراد درگیر وجود ندارد.

با ریچارد N. Velotta در [email protected] یا 702-477-3893 تماس بگیرید. دنبال کردن @RickVelotta در X.

By admin

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *