امشب چه ساعتی شروع می شود و نامزدها چه کسانی هستند؟

By admin ژانویه 22, 2024

جایزه شخصیت ورزشی سال بی بی سی امشب هفتادمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

اسپاتی که در سال 1954 تأسیس شد، لزوماً به بهترین عملکرد ورزشی سال جایزه نمی‌دهد، بلکه به عنوان یک رأی عمومی، «شخصیتی» را می‌شناسد که بیش از همه مردم بریتانیا را در سال تقویمی گذشته مجذوب خود کرده است.

چیست؟

Spoty یک برنامه سالانه جوایز و بررسی است که توسط شرکت سازماندهی و میزبانی می شود، که در سال 1954 با نگاهی به سالی که در ورزش پیش از برگزیده شدن عنوان شخصیت ورزشی سال بی بی سی آغاز شد. استفاده از کلمه “شخصیت” در عنوان بازگشتی به زمانی است که این اصطلاح به جای کلمه “شخص” استفاده می شد. برخلاف تصور عمومی، هیچ الزامی برای نامزدهای فهرست نهایی وجود ندارد که شخصیت متمایز داشته باشند.

این نمایش اکنون در هشتمین دهه خود رشد کرده و هفت جایزه متمایز دیگر را در کنار جایزه اصلی شامل می شود: ستاره سال ورزش جهان، تیم سال، دستاورد یک عمر، شخصیت جوان ورزشی سال، مربی سال، قهرمان ناخوانده. بهترین لحظه ورزشی سال و جایزه هلن رولاسون، که برای بزرگداشت زندگی مجری بی‌بی‌سی که در سال 1999 درگذشت، افتتاح شد و برای «دستاورد فوق‌العاده در مواجهه با ناملایمات» اهدا شد.

کی هست؟

اسپاتی امشب (سه شنبه، 19 دسامبر) برگزار می شود و به صورت زنده پخش می شود و رای گیری برای عموم در طول برنامه از طریق تلفن، برنامه ورزشی بی بی سی و وب سایت آزاد است. این برنامه از شبکه بی بی سی وان پخش می شود.

کجاست؟

این رویداد در مدیا سیتی در سالفورد برگزار می‌شود و بلیت‌هایی در برنامه‌های بی‌بی‌سی نمایش‌ها و تورها در دسترس است.

ساعت چند شروع میشه؟

پوشش از ساعت 7 بعد از ظهر به وقت انگلستان شروع می شود و قرار است در ساعت 9 شب به پایان برسد.

چگونه می توانم آن را تماشا کنم؟

BBC One و BBC iPlayer این برنامه را که مانند سال گذشته توسط Gabby Logan، Clare Balding، Gary Lineker و Alex Scott ارائه شد، به صورت زنده پخش خواهند کرد. همچنین می توانید با مطالعه وبلاگ زنده ما این رویداد را دنبال کنید.

By admin

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *