اوپن استرالیا: شانس BetMGM برای برنده امسال

By admin ژانویه 22, 2024

برندگان امسال

در فینال مردان، BetMGM دارد جوکوویچ نواک به‌عنوان بازیکن محبوب برای کسب عنوان قهرمانی و جام چالشی نورمن بروکس امسال، در یکنواخت در دهه گذشته، جوکوویچ 6 بار قهرمان جام شده است. به ویژه، کارلوس آلکاراز دومین مورد دلخواه است، در 16/5.

در فینال زنان، چشمگیر است ایگا سویاتک انتخاب برتر برای تضمین عنوان و جام یادبود دافنه آخورست در سال جاری، با قیمت است 9/4. دنبال کردن او با استعداد است ریباکینا، النا در 9/2.

بازیکنان امسال بریتانیا

بریتانیایی‌های امسال هیجان و اراده را به دادگاه می‌آورند. در رده مردان، کم نوری می ایستد در 150/1. با تجربه اندی موری، مواجه با شانس 250/1، حامل امیدهای هواداران مشتاق دیدن مقاومت اوست و دن ایوانز در 500/1. در رده بانوان، اما رادوکانو، با شانس 70/1، امیدوار است بتواند دومین گرند اسلم خود را به خانه بیاورد، در حالی که کیتی بولتر، که به دنبال ساخت بهترین فصل حرفه ای در سال 2023 است، قیمت دارد در 700/1.

مادر در حال بازگشت به دادگاه

ملبورن پارک شاهد بازگشت سه بازیکن شماره یک سابق خواهد بود که پس از مادر شدن به زمین گرند اسلم باز می گردند – دو بار برنده نائومی اوزاکا در 25/1، برنده 2018 کارولین وزنیاکی در 250/1، و قهرمان 2016 آنجلیک کربر در 250/1.

سام بهار، مدیر بریتانیا در BetMGM، درباره مسابقات آزاد استرالیا اظهار داشت: تنیس یکی از مهم‌ترین بازارهای ورزشی ما است، و مسابقات اوپن استرالیا همیشه سال را با سبکی آغاز می‌کند – ما در چند هفته آینده با اقداماتی با کلاس بالا در انتظار هستیم. ما نواک جوکوویچ را داریم که رکورد تعداد بردهای خود را افزایش دهد، کارلوس آلکاراز رقیب اصلی او برای عنوان قهرمانی مردان، با ایگا سویاتک و النا ریباکینا که برای جایزه زنان می جنگند. برای هر یک از مشتریان ما که به ویژه میهن پرست هستند، اما رادوکانو را در 70/1 برای برنده شدن دومین گرند اسلم، کامرون نوری در 150/1 برای ایجاد یک شوک بزرگ داریم… یا در مورد اندی موری که کامبک نهایی را در 250 به نمایش بگذارد چیست؟ /1؟”

شانس بیشتری برای مسابقات آزاد استرالیا 2024 مردان از BetMGM پیدا کنید اینجا، و شانس زنان اوپن استرالیا را می توان یافت اینجا.

پیش نمایش تصویر: شاتر استاک

By admin

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *